Köpvillkor och FAQ

FAQ

Jag hittar inte min kursbekräftelse, vad gör jag?

Ingen fara, kontakta kundservice så hjälper vi dig att finna en ny bekräftelse.

  • E-post: kundservice@confex.se
  • Telefon: (+46) 08-28 43 99
Vem kontaktar jag vid matallergier eller specialkost?

Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig gärna.

  • E-post: kundservice@confex.se
  • Telefon: (+46) 08-28 43 99
Jag har ett funktionshinder, vart vänder jag mig?

De flesta av våra kurslokaler är funktionshinder anpassade, men kontakta vår kundservice så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

  • E-post: kundservice@confex.se
  • Telefon: (+46) 08-28 43 99
Jag går in på en kurs men hittar inget datum, vad beror det på?
  • Att kurs saknar datum beror på att det inte erbjuds fler kurstillfällen för denna säsong.
  • Nya datum publiceras så snart de är satta.
Jag vill inte få Nyhetsbrev från Confex, hur går jag tillväga?
  • Du kan avanmäla dig direkt via Nyhetsbrevet (ligger en länk till avanmälan längst ner i e-posten).
  • Du kan avanmäla dig genom att kontakta oss på
Hur har ni fått tag i min e-post?
  • Du har tidigare deltagit på en kurs hos oss.
  • Confex köper kontakupplysningar från externa leverantörer.
  • Confex inhämtar kontaktinformation från öppna källor på internet.
Har kurserna med liknande/identiska namn samma innehåll i Norge som i Sverige?
  • Nej, kurserna är anpassade för respektive land, så det kan finnas avvikelser i programmet.

Denna sida fungerar inte i din webbläsare.

För att se sidan rekommenderar vi att du uppgraderar din webbläsare till en nyare version eller byter till en annan webbläsare (till exempel Chrome eller Firefox). Du kan även öppna sidan på en mobiltelefon eller surfplatta.

Du kan även kontakta oss på e-post eller telefon för mer information om våra arrangemang eller för att göra en bokning direkt. Kundtjänst är tillgänglig på telefon 08-28 43 99 eller på e-post kundservice@confex.se.