Så hanterar du besvärliga personer - Steg 2

Fördjupningskurs i konflikthantering och kommunikation

Om kursen:
  • Undvik missförstånd – få fram ditt budskap genom effektiv kommunikation även i besvärliga situationer
  • Bli tryggare – lär dig tekniker för att framstå som mer självsäker i konfliktfyllda situationer
  • Tackla konflikter – alla konflikter kan inte undvikas, däremot kan du lära dig att tackla dem konstruktivt
  • Bättre samarbetsklimat – så kan du lära dig att hantera olika personlighetstyper, och skapa ett fungerande team

Tack för senast!

Du är en av 27 000 entusiastiska deltagare som gått vår grundkurs! Nu är det dags att fräscha upp och fördjupa kunskaperna med personlig och praktisk träning under två suveräna dagar med Lennart och Henrik!

Är du redo att ta den teoretiska kunskapen ett steg längre och lära dig hur du använder den konkret? Behöver du praktisk övning, personliga råd, vägledning och djupgående kunskap i konflikthantering och kommunikation? Den här fördjupande kursen är skräddarsydd för dig!

Steg 2 är en praktisk kurs. Här får du öva och utveckla din förmåga att lösa konflikter och förbättra dina relationer till kollegor, kunder, samarbetspartners och chefen! Det är en fördel om du tar med dig till kursen och berättar om ett “skarpt fall” som du vill ha råd eller hjälp med att lösa. Du kan utesluta namn och andra detaljer som gör att personer går att känna igen.

6 goda skäl till att anmäla dig:

  • Du kommer få praktisk träning i hur du förbättrar dina arbetsrelationer och hanterar konflikter som inte går att undvika.
  • Du kommer lära dig konkret hur du skall hantera olika typer av människor och situationer som du hamnar i.
  • Du kommer att lära dig hur du påverkar andra genom de signaler du sänder ut.
  • Så blir du framgångsrik i dina kontakter med människor.
  • Du kommer att få tryggheten i vad du skall säga och göra i spända situationer.
  • Ta med dig konkreta verktyg tillbaka till arbetsplatsen som du kan använda för att förbättra arbetsmiljön.

PS. Har du inte gått grundkursen men vill gå direkt till fördjupningskursen? Du är självklart välkommen.

Fantastisk bra kurs med en hel del material som man ha med sig i både yrkes- och privatliv.

Nora Andersson, Ekonomi, och löneansvarig, Städpulsen AB

Kursen var bra! Den gav en en hel del verktyg som jag kommer kunna använda i mitt arbete.

Ida Fjällman, Utvecklare, Heimstaden Förvaltnings AB
Badge

Har du inte gått grundkursen?

Kontakta oss så hittar vi tillsammans rätt nivå utifrån dina förkunskaper!
08-28 43 99 /

Badge

Påverka kursens innehåll och fokus

Inför kursen får du svara på några korta frågor i vår förstudie. Här tar vi reda på just dina behov. På så sätt kan du påverka kursens innehåll och fokus.

Goodie

Låt dig inspireras och ladda ner vår gratis eBok The Experts Teach: Customer Care

Kursprogram

Kursprogram

Vi arbetar just nu med att färdigställa ett spännande kursprogram. Fyll ut din e-postadress nedanför så uppdaterar vi dig när vi har programmet på plats.
Kurslokaler

Kurslokaler

Just nu letar vi efter den bästa lokalen för kursen. Fyll ut din e-postadress nedanför så uppdaterar vi dig när vi har funnit den.

Vanliga frågor

Vanliga frågor

  • Förmånligt hotellboende

    Boka in din övernattning på Scandic Hotels eller Nordic Choice Hotels till våra avtalspriser. Läs mer här!

  • När kommer fakturan?

    Fakturan på deltagaravgiften kommer per post ett par veckor efter att din anmälan blivit registrerad hos oss. Kursen betalas alltid i förskott och betalningsfristen är 20 dagar.

  • Vad ingår i kursen?

    I kursavgiften ingår lunch och fika under dagen/dagarna, dokumentation av kursens innehåll samt kursbevis.

  • Jag har fått förhinder, vad gör jag?

    Du kan alltid överlåta din deltagarplats till en kollega. Meddela oss detta per mail till

note

Hege Johannessen

Projektledare

Har du frågor?

Kontakta projektledaren: E-post hj@confex.no eller telefon 08-28 43 99

Anmäl dig: Mer info kommer

Ange din e-postadress: Vi kontaktar dig när datum är satt

Har du frågor om kursen? Kontakta oss på kundservice@confex.se eller på telefon 08-28 43 99

Så hanterar du besvärliga personer - Steg 2

Pris kommer

Denna sida fungerar inte i din webbläsare.

För att se sidan rekommenderar vi att du uppgraderar din webbläsare till en nyare version eller byter till en annan webbläsare (till exempel Chrome eller Firefox). Du kan även öppna sidan på en mobiltelefon eller surfplatta.

Du kan även kontakta oss på e-post eller telefon för mer information om våra arrangemang eller för att göra en bokning direkt. Kundtjänst är tillgänglig på telefon 08-28 43 99 eller på e-post kundservice@confex.se.