Mikael Rosèn

Mikael Rosèn

 

Mikael Rosén föreläser och utbildar om de viktiga texterna i vår vardag. Webbtexter, informationsbrev, pressmeddelanden, annonser och inte minst säljbrev. Hur bör de se ut och vara disponerade för att uppfattas rätt av mottagaren? 

Mikael Rosén är utbildad i litteraturvetenskap och nordiska språk vid Stockholms och Uppsala Universitet. Han är Diplomerad copywriter via Berghs SoC, Diplomerad i Ledarskap vid IFL/Handelshögskolan samt godkänd konsult i Regeringskansliets språkvårdsprogram ”Klarspråk. Mikael har varit med och startat och drivit fem reklam- och kommunikationsbyråer under drygt 20 år och har under en lång tid även arbetat som föreläsare.

I tillägg har Mikael Rosén skrivit flera faktaböcker och även läroboken "Skriva för att övertyga” som har fått Marknadsföreningens hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok.



Denna sida fungerar inte i din webbläsare.

För att se sidan rekommenderar vi att du uppgraderar din webbläsare till en nyare version eller byter till en annan webbläsare (till exempel Chrome eller Firefox). Du kan även öppna sidan på en mobiltelefon eller surfplatta.

Du kan även kontakta oss på e-post eller telefon för mer information om våra arrangemang eller för att göra en bokning direkt. Kundtjänst är tillgänglig på telefon 08-28 43 99 eller på e-post kundservice@confex.se.