Välkommen till kursen där ditt yrke står 100% i fokus!
Denna kurs vänder sig till dig som idag arbetar med reception och kundservice. Du är verksamhetens ansikte utåt och många gånger omgivningens första intryck av organisationen. Det krävs mycket av dig. Du ska vara serviceinriktad, effektiv, strukturerad och professionell, samtidigt som dina kollegor förväntar sig att du är där för dem – alltid.
Under två lärorika dagar tillsammans med två av våra mest kompetenta och engagerande kursledare kommer du att få verktygen du behöver för att utvecklas i din roll och nå din fulla potential. Det handlar om service, kommunikation och administration. Du lär dig att använda din röst och ditt kroppsspråk för ett bättre kundbemötande, hantera besvärliga kunder och att höja din status i organisationen.
Efter kursen kommer du att arbeta med en konkret handlingsplan för din egen utveckling som säkerställer att du kan dra nytta av dina nya kunskaper direkt efter avslutad kurs.
Målgrupp
För dig som idag arbetar som receptionist eller inom kundservice och behöver inspiration och motivation för att kunna möta de ökande kraven. För deltagare i både privat och i offentlig sektor.
Förkunskaper
Inga förkunskaper krävs
Nästa steg för dig?
Utveckla din förmåga att administrera och koordinera med kursen Kontorets administratör och koordinator>>