Reception och telefonväxel

Här hittar du relevanta kurser inom området service och kundkontakt. För dig som arbetar med kundservice och är ansiktet utåt i er organisation.

Kategori Datum

  • Engelska för dig i en administrativ roll

    För dig som villl känna dig säker och trygg i mötet med affärskontakter som pratar engelska. Öka ditt ordförråd och bli professionell i tal och i skrift.

  • Personlig effektivitet & stresshantering

    Personlig utveckling

    Bryt gamla mönster och investera i dig själv. Ta kontroll över din egen tid och förhindra negativ stress; prioritera rätt, må bättre och bli mer effektiv.

  • Receptionisten

    Receptionisten

    Du som är verksamhetens ansikte utåt – vill du bli ännu proffsigare? Kursen för dig som vill utveckla ditt kundbemötande och få inspiration i vardagen.

  • Så skapar du bättre struktur i vardagen

    Confex | David Stiernholm - Klart! - Bli superstrukturerad!

    David Stiernholm ger dig verktygen du behöver för att få tiden att räcka till. Bli mer effektiv och strukturerad i din arbetsvardag och prioritera rätt.

december 2019


april 2020


maj 2020


  • 19
    maj

    Receptionisten

    Du som är verksamhetens ansikte utåt – vill du bli ännu proffsigare? Kursen för dig som vill utveckla ditt kundbemötande och få inspiration i vardagen.

juni 2020


Denna sida fungerar inte i din webbläsare.

För att se sidan rekommenderar vi att du uppgraderar din webbläsare till en nyare version eller byter till en annan webbläsare (till exempel Chrome eller Firefox). Du kan även öppna sidan på en mobiltelefon eller surfplatta.

Du kan även kontakta oss på e-post eller telefon för mer information om våra arrangemang eller för att göra en bokning direkt. Kundtjänst är tillgänglig på telefon 08-28 43 99 eller på e-post kundservice@confex.se.