Kursen som vässar din förmåga att prioritera rätt
Du är den på kontoret som ser till att allting är på rätt plats, i rätt tid och på rätt sätt. Det är du som organiserar, koordinerar och tar hand om de där uppgifterna som måste göras. Utan dig skulle arbetet flyta lite trögare, saker falla mellan stolarna och färre uppgifter bli utförda. Du är en viktig bit i det pussel som är ett kontor - därför bör du ta chansen att bli ännu skickligare på det du gör.
På kursen som är utformad för just dig som drar i flera trådar samtidigt får du nya arbetsverktyg som kommer att göra din arbetsdag mer överskådlig och lättare att administrera. Du lär dig hur du blir effektivare i ditt arbete utan att det går ut över ditt välmående och din hälsa.
Målgrupp
Kursen är för dig som jobbar på kontor som administratör eller koordinator oavsett vilken bransch det är.
Förkunskaper
Inga förkunskaper krävs
Nästa steg för dig?
Vill du förbättra ditt samarbete med din chef? Gå kursen Att assistera och stötta chefen>>